Metodele SPIT Constanţa, în ghidul de bune practici administrative

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Metodele SPIT Constanţa, în ghidul de bune practici administrative

Eveniment 24 Aprilie 2015 / 00:00 1765 accesări

Serviciul Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa a lucrat la proiectul “Transparenţă şi calitate în administraţia publică prin social media”. În cadrul acestui proiect, a fost elaborat un ”Ghid de bune practici privind utilizarea instrumentelor social media în administraţia publică”, în cadrul căruia au fost incluse metodele de comunicare și informare utilizate în cadrul SPIT. Gradul de utilizare a noilor canale de comunicare în relația cu clienții, în special de către instituțiile din administrația publică, este în creștere. Scopul proiectului a fost stimularea utilizării reţelelor sociale în vederea creşterii rolului societăţii civile în promovarea principiilor bunei guvernări şi ale participării cetăţenilor la procesul de elaborare a politicilor la nivel local. Directorul executiv al Serviciului, Virginia Uzun, a arătat că studiul pentru proiect s-a realizat în urma finanţării prin granturile Spaţiul Economic European 2009 - 2014, în cadrul Fondului ONG în România, şi a evaluat 20 de instituţii şi autorităţi publice din punctul de vedere al relaţiei cu cetăţenii, calității serviciilor oferite şi comunicării prin social media.

Taguri articol


12