Serviciile pentru cetăţeni, îmbunătăţite de la an la an

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Primăria Eforie

Serviciile pentru cetăţeni, îmbunătăţite de la an la an

Administrație 22 Februarie 2012 / 00:00 524 accesări

PERSONAL CALIFICAT În Primăria Eforie, serviciile cu cetăţenii reprezintă una dintre priorităţi pentru actuala administraţie locală. De opt ani, de când a venit în fruntea locuitorilor din Eforie, primarul Ovidiu Brăiloiu spune că a implementat diverse proiecte pentru a îmbunătăţi cât mai mult activitatea personalului din primărie, dar şi pentru a facilita serviciile oferite cetăţenilor. Mai mult, au fost puse în aplicare proiecte ce au vizat şcolarizarea angajaţilor din Primărie pentru eficientizarea activităţii din administraţia locală. „Încă din 2005 am trimis angajaţii să participe la cursul de ECDL pentru că, atunci când am venit în fruntea instituţiei, calculatoarele stăteau cu mileuri pe ele, să nu se strice. Sunt persoane care credeau că nu se vor putea descurca să lucreze pe calculator, dar acum, dacă le spui să întocmească o adresă de mână, nici nu vor să audă. Între timp s-a îmbunătăţit sistemul informatic care funcţionează în Primărie. La această oră, din punct de vedere organizaţional, stăm bine. Două mari probleme cu care ne confruntăm reprezintă finanţarea acestor tipuri de proiecte şi lipsa unor spaţii adecvate. Avem de gând să extindem Primăria şi să o renovăm pentru că funcţionăm într-o clădire veche din 1900”, a declarat primarul din Eforie.

SUTE DE ACTE, ZILNIC Cele mai mari diferenţe, între cum se prezenta situaţia în Primăria Eforie în 2005 şi cum s-au schimbat lucrurile după opt ani, sunt vizibile la Programul de Registratură al Primăriei. Purtătorul de cuvânt al Primăriei Cecilia Creţu a explicat că, până în prezent, aprox. 12.000 de acte au primit număr de înregistrare, fie că au fost primite, fie că au fost trimise de angajaţii Primăriei. „În general, prin informatizarea din primării se câştigă timp preţios, iar eficienţa este cu totul alta. Cetăţeanul nu mai este atât de supărat cum era odată când trebuia să aştepte jumătate de oră până când funcţionara de la registratură completa toate rubricile dintr-un registru infinit. Acum, în câteva secunde, printr-un program electronic, se primesc afişările pentru persoana care face solicitările. Programul afişează orice hârtie care conţine numele persoanei care solicită informaţiile. Programul informatic ne ajută enorm”, a adăugat purtătorul de cuvânt al Primăriei.



12