Staţiunea Mamaia este gazda celui mai mare tîrg de îmbrăcăminte şi încălţăminte din România - TINIMTEX

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Staţiunea Mamaia este gazda celui mai mare tîrg de îmbrăcăminte şi încălţăminte din România - TINIMTEX

Economie 11 Septembrie 2006 / 00:00 2709 accesări

În perioada 13-17 septembrie 2006, în staţiunea Mamaia se va desfăşura cea de-a XXXVI-a ediţie a Tîrgului Naţional de Îmbrăcăminte-Încălţăminte, TINIMTEX. Eveniment de referinţă în peisajul expoziţiilor specializate, TINIMTEX abordează o tematică importantă în contextul viitoarei integrări europene a României, aceasta manifestare transformîndu-se în forum de informare şi de prezentare a acquis-ului comunitar din domeniu. Tinimtex este organizat de Romexpo şi Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură (CCINA) Constanţa, în colaborare cu Federaţia Patronatelor din Industria Uşoară (FEPAIUS). La această ediţie vor participa peste 500 de firme care vor ocupa o suprafaţă de peste 12.000 mp. Evenimentul se va desfăşura în cadrul mai multor complexe hoteliere din staţiunea Mamaia, care vor găzdui secţiuni distincte ale TINIMTEX. Firmele vor expune în cadrul complexelor: Parc, Perla, Sirena, Meridian, Tenis Club IDU - confecţii textile adulţi, Cleopatra, Cort Romexpo - tricotaje, confecţii copii, Dacia - ţesături, lenjerie de pat, mijloace de etalare şi ambalare, galanteriei, pasmanterie, mercerie, Pavilion Cort (lîngă hotel Perla) - confecţii, Cleopatra Discotecă, Tenis Club IDU, Cort Romexpo - confecţii din piele blană, Doina, Flora, Victoria - încălţăminte, marochinărie, accesorii pentru încălţăminte şi marochinărie, Meridian - Salonul Colecţiilor de Modă. Comparativ cu ediţia anterioară, se înregistrează o creştere atît în ceea ce priveşte suprafaţa expoziţională, cît şi în privinţa numărului de firme expozante.

Printre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participanţilor la manifestarea expoziţională se numără Business Meeting Point, în cadrul căruia sînt facilitate întîlniri prestabilite de afaceri. Business Meeting Point va funcţiona în cadrul Complexului Tenis Club IDU. Programul de Matchmaking se încadrează în categoria serviciilor oferite gratuit participanţilor şi are ca scop orientarea acestora în stabilirea şi desfăşurarea unui program de întîlniri de afaceri cu specialişti în funcţie de domeniul de activitate şi de interes. Cu scopul de a facilita contacte dintre producători şi comercianţi, zilele de 13, 14 şi 15 septembrie vor fi dedicate întîlnirilor dintre aceştia, în cadrul manifestării intitulate Zilele Comerciantului, care va include, pe lîngă prezentări ale colecţiilor de modă, şi seminariile cu teme de actualitate: “Accesarea fondurilor structurale ale UE”, “Cerinţele legislaţiei naţionale, armonizarea cu aceea a UE, privind producţia şi comercializarea articolelor de îmbrăcăminte şi încălţăminte”, “Noile proceduri şi documente cu care se vor confrunta firmele de import-export în urma apariţiei noului regulament de aplicare a Codului Vamal”. Nu în ultimul rînd, Centrul de Presă oferă reprezentanţilor mass-media buletine de informaţii zilnice, precum şi alte informaţii privind manifestările organizate pe perioada desfăşurării expoziţiei.

Tot în perioada 13 - 17 septembrie 2006, în staţiunea Mamaia se va desfăşura cea de-a XXXI-a ediţie a Tîrgului Naţional de Metalo-Chimice, TINMEC. Eveniment de referinţă în peisajul expoziţiilor specializate, TINMEC abordează o tematică importantă în contextul viitoarei integrări europene a României. TINMEC este organizat de Romexpo SA în colaborare cu CCINA Constanţa. La această ediţie vor participa 30 de firme care vor ocupa o suprafaţă de peste 680 mp, în cadrul Complexului Aurora. Printre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participanţilor la manifestarea expoziţională se numără Business Meeting Point, în cadrul căruia sînt facilitate întîlniri prestabilite de afaceri. Business Meeting Point va funcţiona în cadrul Complexului Tenis Club IDU. Programul de Matchmaking se încadrează în categoria serviciilor oferite gratuit participantilor şi are ca scop orientarea acestora în stabilirea şi desfăşurarea unui program de întîlniri de afaceri cu specialişti în funcţie de domeniul de activitate şi de interes.

Taguri articol


12