Temele economice, de interes pentru elevi

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Sesiune de comunicări la „Ovidius”

Temele economice, de interes pentru elevi

Social 15 Aprilie 2014 / 00:00 583 accesări

Universitatea „Ovidus” din Constanţa a găzduit prima ediţie a Sesiunii de comunicări ştiinţifice pentru elevi „Noi şi Economia”, un eveniment organizat de Facultatea de Ştiinţe Economice din cadrul celei mai mari instituţii de învăţământ superior din Dobrogea. Acţiunea s-a bucurat de prezenţa a peste 80 de elevi însoţiţi de 20 de cadre didactice de la zece licee din judeţul Constanţa. Elevii au prezentat lucrări pe teme economice în faţa unui juriu de specialitate. 51 de eseuri au fost înscrise la Sesiunea de comunicări şi au fost grupate pe două secţiuni: Secţiunea 1 „Banii şi economia - Antreprenoriat” şi Secţiunea 2 „Marketing în afaceri - Turismul, provocări şi perspective”. Elevii cu cele mai bune eseuri au primit cartele Orange şi stick-uri USB. Premiul întâi, la ambele secţiuni, a fost acordat şcolarilor de la Colegiul „Dobrogea” Castelu, premiul II, la Secţiunea 1, a revenit elevilor de la Colegiul Economic Mangalia, iar la Secţiunea 2, celor de la Colegiul Comercial „Carol I” din Constanţa, iar premiul III, la Secţiunea 1, a fost adjudecat de tinerii economişti de la Liceul Tehnologic „Virgil Madgearu” din Constanţa şi, la Secţiunea 2, elevilor de la Liceul Teoretic „Ovidius” din Constanţa. Au fost acordate şi menţiuni pe fiecare secţiune. Reprezentanţii Colegiului Economic Mangalia şi cei ai Liceului Tehnologic „Virgil Madgearu” din Constanţa au câştigat câte două menţiuni la ambele secţiuni. Organizatorii activităţii spun că numărul mare de eseuri înscrise la sesiune, entuziasmul elevilor participanţi, precum şi susţinerea profesorilor coordonatori a confirmat importanţa colaborării dintre învăţământul universitar şi cel preuniversitar din domeniul economic. Totodată, ei spun că această colaborare va fi dezvoltată de Facultatea de Ştiinţe Economice şi în anii ce urmează, prin alte ediţii ale Sesiunii de comunicări ştiinţifice pentru elevi „Noi şi Economia”.



12