Trial freestyle extrem cu Julien Dupont sau spectacol pe două roţi în subteranele Bucureştiului!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Trial freestyle extrem cu Julien Dupont sau spectacol pe două roţi în subteranele Bucureştiului!

Divertisment 03 Ianuarie 2017 / 17:48 366 accesări

Julien "Julz" Dupont - “Ride the World” în şantierul Magistralei 4 a metroului bucureştean (foto credit Mihai Stetcu)

Julien

După ce s-a dat cu motorul în favelele din Brazilia, pe un roller coaster din Montana Rusa, dar şi la Castelul Bran, motociclistul francez care călătoreşte în toată lumea căutând cele mai spectaculoase locuri pentru trial freestyle, Julien Dupont, a revenit în România pentru un proiect unic în cariera sa, potrivit unui comunicat de presă primit la redacţie.

Julien "Julz" Dupont este un adevărat one-man-show pe motor, care te surprinde la fiecare mişcare. Julien aplică filosofia parkour-ului în trial freestyle şi spune că nu există niciun obstacol - fizic sau mental - care nu poate fi depăşit de pe motocicleta sa. Asta a demonstrat şi pe şantierul unde se lucra la construirea Magistralei 4 a metroului bucureştean, care urmează să se deschidă în primul trimestru al acestui an. Timp de câteva ore, zona în construcţie a devenit “terenul său de joacă”.

Periplul motociclistului a început chiar la intrarea în şantier. Utilajul care sapă noua magistrală de metrou din Bucureştii Noi forează, toarnă şi montează un tunel de 500 de metri în 30 de zile. Provocările unui astfel de loc erau multiple, iar în scurt timp, experimentatul rider a găsit întrebuinţare plăcilor din beton, maşinăriilor cu roţi mari, motostivuitoarelor sau ţevilor din metal efectuând sărituri, mergând pe o roată sau folosindu-le ca rampă de lansare pentru diverse trick-uri specifice trial freestyle-ului.

Intrarea în staţia de metrou a făcut-o pe şapa scărilor rulante, care avea o înclinaţie de 45 de grade, numai bună pentru câteva stopuri pe roata din faţă şi derapaje controlate la final. Peretele a fost şi el întrebuinţat drept wall ride, urcând cu motocicleta la aproape 2 metri de sol.

Punctul culminant a venit odată cu săritura peste un gol de 8 metri lungime, cu atât mai dificilă din cauza perimetrului limitat care nu-i permitea să-şi ia avânt.

Tunelul de metrou lung de 2,1 km în care şinele nu erau încă montate a fost preferatul lui Julien, acesta încercând să ajungă cât mai sus în cercul cu un diametru de 6 metri. “Este pentru prima oară când mă dau pe un şantier de metrou în construcţie. Nu mă aşteptam să găsesc atât de multe obstacole perfecte pentru trial freestyle şi mă bucur că am putut folosi destul de multe. Cea mai dificilă a fost săritura peste golul lung de 8 metri. Şi mai înspăimântător a fost faptul că dedesubt era linia de metrou, la aproximativ 6 metri mai jos”, a declarat Julien, potrivit sursei citate.

În fiecare an, Julien îşi alege cele mai non-conformiste locaţii pentru realizarea proiectului său “Ride the World”, până în acest moment sportivul ajungând în peste 60 de astfel de locuri.



12