Cutii poştale pentru reclamaţiile consumatorilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Cutii poştale pentru reclamaţiile consumatorilor

Politică 23 Ianuarie 2007 / 00:00 784 accesări

Reprezentanţii Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Constanţa au amplasat cutii poştale în punctele cu afluenţă mare de consumatori din municipiul Constanţa. Toţi clienţii centrelor comerciale respective pot să depună reclamaţiile şi sesizările pe care le au de formulat ca urmare a deficienţelor pe care le-au întîmpinat la achiziţionarea de produse sau cînd li s-a prestat un serviciu. Această acţiune nu este altceva decît o nouă campanie a OJPC Constanţa pentru a-i determina pe agenţii economici să respecte legislaţia şi drepturile clienţilor. Potrivit directorului OJPC Constanţa, Gheorghe Trandafir, inspectorii vor monitoriza aceste cutii şi vor prelua cu operativitate reclamaţiile formulate de consumatori în vederea soluţionării în timpul cel mai scurt. De asemenea, toţi cei care vor face reclamaţii întemeiate vor fi informaţi, ulterior, în scris, despre concluzia cercetării. „În cursul săptămînii trecute au fost amplasate cutii pentru preluarea sesizărilor şi reclamaţiilor în hypermarket-urile: Metro 1, Real, Practiker, Carrefour şi Bricostore, deoarece acestea sînt cele mai solicitate de consumatori”, a spus Gheorghe Trandafir.



12