Studenți străini au văzut România dincolo de Dracula

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Printr-un proiect internațional Sute de articole, mii de poze

Studenți străini au văzut România dincolo de Dracula

Justiție 04 Septembrie 2014 / 00:00 597 accesări

60 de tineri din 27 de țări au vizitat timp de șapte săptămâni (în perioada 20 iulie - 31 august) cele mai frumoase locuri din România, au aflat informații despre cultura românească și au legat prietenii cu studenți români în cadrul unui proiect internațional. Organizat de AIESEC România, proiectul ”Discover Romania Beyond Dracula” a fost finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului și își propune îmbunătățirea imaginii României la nivel internațional și național, în rândul populației tinere, prin promovarea culturii și patrimoniului național, dar și prin încurajarea voluntariatului în rândul tinerilor. Studenții străini au realizat aproximativ 700 de articole de presă prin care detaliau cele văzute în România, iar 108 dintre acestea au fost postate deja pe blogul proiectului și au fost diseminate în rețelele de socializare, urmând ca, pe parcurs, toate articolele să fie făcute publice. În același timp, studenții străini și-au demonstrat și abilitățile de jurnaliști foto și au realizat peste 2.000 de imagini cu locurile pe care le-au vizitat. Cei 60 de tineri care au fost în țara noastră în cadrul proiectului provin din Canada, Brazilia, Belarus, Germania, Grecia, Albania, Italia, Lituania, Țările de Jos, Polonia, Nigeria, Estonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Ucraina, Egipt, Maroc, Turcia, Liban, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan. Proiectul s-a desfășurat concomitent în trei zone de implementare (Zona 1: Arad, Craiova, Oradea, Timișoara. Zona 2: București, Constanța, Galați, Iași, Pitești. Zona 3: Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Târgu Mureș). La Constanța, studenții străini au ajuns la sfârșitul lunii august și au avut ocazia să cunoască bucătăria românească și dansurile tradiționale din regiune. ”Scopul principal al acestui proiect a fost promovarea minunățiilor pe care le avem în această țară, dar pe care nu am fost în stare să le promovăm așa cum trebuie și peste hotare”, a declarat Chief Marketing Officer AIESEC România, Izabela Catîru.

Taguri articol


12