Telverde pentru reclamaţiile turiştilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Telverde pentru reclamaţiile turiştilor

Politică 05 Iulie 2006 / 00:00 985 accesări

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a deschis Comandamentul “Litoral 2006 “ începînd cu data de 1 iulie şi va funcţiona pînă pe 31 august. Scopul acestui comandament este de a asigura protecţia consumatorilor în perioada sezonului estival, precum şi supravegherea pieţei produselor şi serviciilor oferite de agenţii economici în staţiunile de pe litoralul românesc. În cadrul comandamentul activează inspectori ai oficiului constănţean, dar şi inspectori detaşaţi din alte judeţe. Potrivit ANPC, echipele de inspectori vor acţiona prin consilierea agenţilor economici în vederea remedierii deficienţelor, iar acolo unde prevederile legale sînt încălcate, vor fi aplicate sancţiuni. Peşedintele ANPC, Cătălin Teodorescu a declarat că structura Comandamentului “Litoral 2006” este alcătuită din 54 inspectori, care activează de luni pînă sîmbătă, între orele 10.00 – 18.00. “Comandamentul va funcţiona în sediul constănţean şi alte trei puncte de pe litoral: Mamaia (Mamaia şi Năvodari), Neptun (Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche), Costineşti (Costineşti, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, 23 August, Techirghiol)”, a precizat preşedintele ANPC. Acesta a adăugat că toţi cosumatorii vor putea face reclamaţii şi sesizări la următoarele numere de telefon: Constanţa – 0241/550.550, Mamaia – 0241/831.933, Neptun – 0241/731.900, Costineşti – 0241/ 734.900, sau 0800 080 999, apel gratuit.



12