Campaniile de Black Friday, în pregătire

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Campaniile de Black Friday, în pregătire

Justiție 15 Noiembrie 2013 / 00:00 745 accesări

Cea mai tare zi a reducerilor, Black Friday - 29 noiembrie, este aşteptată cu nerăbdare de toată lumea. Magazinele se întrec în oferte pentru a atrage cât mai mulţi cumpărători. Până acum, Carrefour şi Domo şi-au făcut publică oferta. „La Carrefour ne plac promoţiile mari şi preţurile mici... nebune de mici! În perioada de Black Friday, vino în hipermarketurile Carrefour şi găseşte: maşină de spălat 1.000 rotaţii per minut la doar 499 lei; laptop la doar 899 lei; frigider la doar 499 lei; aspirator de 2.000 W la doar 199 lei”, spun organizatorii. Şi acestea sunt doar câteva exemple. Pentru a fi sigur că nu pierzi nicio promoţie, vizitează site-ul www.carrefour.ro sau înscrie-te la newsletter-ul Carrefour - http://www.carrefour.ro/cont/newsletter.html.

Şi Domo anunţă, pentru Black Friday, reduceri de până la 50% la mai multe categorii de produse, suplimentarea cu 50% a personalului care va sta la dispoziţia clienţilor şi implementarea unei noi conexiuni în bandă largă, de opt ori mai rapidă faţă de cea de anul trecut. În plus, compania a investit şi într-un upgrade al softului de gestiune, în scopul reducerii cu până la 50% a timpului petrecut la case

Pentru a sonda cât mai detaliat preferinţele, nevoile şi opţiunile clienţilor de Black Friday, Domo a lansat pe 1 noiembrie aplicaţia „Spune ce-ţi doreşti de Black Friday!”. Sondajul a fost completat până în prezent de peste 3.500 de persoane şi se va încheia pe 15 noiembrie. Rezultatele preliminare ale sondajului arată că mai mult de 30% dintre respondenţi intenţionează să aloce un buget de aproximativ 1.000 de lei pentru cumpărăturile de Black Friday.

Taguri articol


12