Cum răspunde Spitalul Județean unui pacient nemulțumit

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
La Constanța

Cum răspunde Spitalul Județean unui pacient nemulțumit

Sănătate 23 Aprilie 2015 / 00:00 1084 accesări

Conducerea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă (SCJU) „Sf. Apostol Andrei” Constanța îi răspunde pacientului Remus Macovei, indignat de condițiile precare cu care s-a confruntat în Secția de Neurologie, bolnavul înaintând o scrisoare ministrului Sănătăţii, Nicolae Bănicioiu, totodată nemulțumirile sale fiind făcute publice și prin intermediul mass-media. ”Dotările hoteliere ale Secţiei Neurologie nu sunt la standardele pe care le presupun ultimele norme în domeniu, conducerea SCJU nu a ascuns niciodată acest lucru, din contră, face toate eforturile pentru remedierea situaţiei. După renovarea Secţiei Pediatrie, conform programului de reabilitare elaborat la nivelul SCJU, urmează renovarea Secţiei Neurologie”, se arată în răspunsul adresat pacientului, postat pe pagina oficială a SCJU. Tot în răspuns se arată că ”Secţia Neurologie este una dintre cele mai solicitante şi încărcate ale SCJU, atât din punctul de vedere al actului medical, cât şi prin prisma faptului că aici sunt internaţi pacienţi cu afecţiuni grave neurologice care, de multe ori, în ciuda eforturilor medicilor, duc la deces”. Mai multe amănunte puteți afla în ediția online a cotidianului nostru (www.telegrafonline.ro).

Personalul secţiei a depus şi va depune în continuare toate eforturile pentru ca pacienţii să beneficieze de cele mai bune servicii medicale, lucru, de altfel, confirmat de Remus Macovei. ”Deratizarea se face periodic la intervalele stabilite prin protocoalele de lucru. Remus Macovei are la dispoziţie mijloace legale de a sesiza autorităţile cu competenţe în domeniu, inclusiv conducerea SCJU, referitor la orice lucru de care a fost nemulţumit pe perioada internării. Până acum nu a făcut-o”, scrie SCJU în răspunsul oferit public. Conducerea SCJU asigură că tratează cu seriozitate toate sesizările pacienţilor și îşi exprimă încă o dată disponibilitatea de a răspunde la orice reclamaţie, cu condiţia ca aceasta să fie făcută oficial, potrivit procedurilor legale.



12