Prezentare de modă cu modele supraponderale, criticată vehement! Vezi argumentele!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
„Sports Illustrated“

Prezentare de modă cu modele supraponderale, criticată vehement! Vezi argumentele!

Lifestyle 06 August 2017 / 17:11 721 accesări

O asociație medicală australiană a avertizat că recursul la modele supraponderale pentru prezentările de modă "celebrează obezitatea" și transmite un mesaj greșit despre greutatea corporală, pe fondul dezbaterilor provocate de o recentă paradă de modă, în care au defilat femei plinuțe, relatează „Daily Telegraph“ și „New York Post“. Dezbaterea a fost impulsionată de un moment controversat din cadrul Miami Swim Week, în care „Sports Illustrated Swimsuit Issue“, parte a revistei „Sports Illustrated“, și-a lansat linia de costume de baie - în cadrul unui show care a prezentat și manechine cu forme generoase.

Descriind prezentarea drept "iresponsabilă", Soriaya Fuda, o jurnalistă australiană, a declarat că industria modei ar trebui să încerce nu doar să nu mai folosească modele subponderale, ci și să evite recursul la femei cu o formă a corpului "nesănătoasă". "Cred că femeile de pe podium care se apropie de măsura 20-26 sunt mai puțin reprezentative pentru femeia obișnuită, dar sunt reprezentative pentru o importantă problemă socială", a scris ea în ediția „Daily Telegraph“ din Sydney. "Parada și glorificarea unor mărimi peste 20 promovează mesajul că a nu face nimic în privința greutății este OK", a completat ea.

Pe de altă parte, MJ Day, editoarea de la „Sports Illustrated Swimsuit Issue“, care se descrie ea însăși drept o "femeie cu forme", a declarat că dorește să demonstreze că femeile de toate dimensiunile pot fi considerate frumoase. În replică, Brad Frankum, directorul filialei din New South Wales a Australian Medical Association, a declarat ca industria modei ar trebui să evite "să celebreze extremele". "Există o diferență între a fi încrezător în cine ești și a avea o greutate sănătoasă", a explicat el pentru filiala „Daily Telegraph“ din Sydney. "Este un mesaj dificil, dar așa cum nu folosim țigări pentru a promova produse, nu cred că ar trebui să fie folosite nici persoane cu o greutate nesănătoasă pentru a promova produse", a adăugat acesta.



Ştiri recomandate

12