RAJA îşi recenzează abonaţii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Pentru a reduce pierderile şi a interveni cu promptitudine

RAJA îşi recenzează abonaţii

Eveniment 12 Iunie 2014 / 00:00 1253 accesări

Compania RAJA SA a demarat ieri campania „Recensământul abonaţilor”, atât la nivelul judeţului Constanţa, cât şi în celelalte şase judeţe - Ialomiţa, Călăraşi, Ilfov, Dâmboviţa, Braşov şi Prahova - unde societatea asigură serviciile de alimentare cu apă şi canalizare. Practic, în această perioadă, zilnic, de luni până sâmbătă inclusiv, echipele RAJA inventariază toţi abonaţii, indiferent de statutul juridic - persoane fizice, asociaţii sau agenţi economici. Potrivit purtătorului de cuvânt al RAJA, Irina Oprea, acţiunea demarată are drept scop, din punct de vedere tehnic, inventarierea sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare. Ea a precizat că nevoia de a inventaria toţi abonaţii a apărut odată cu implementarea de către instituţie a Programului Operaţional Sectorial de Mediu (2007 - 2013), când s-au introdus conducte noi. Cu această ocazie, angajaţii RAJA au constatat că, în zona Centrală şi cea Pensinsulară, multe imobile, în loc să aibă branşamentul de apă în stradă, aşa cum cer normele în vigoare, îl aveau în interiorul proprietăţii. În plus, au existat şi sesizări de la abonaţi că nu aveau apă sau aceasta curgea cu presiune scăzută şi, când s-a ajuns pe teren, s-a descoperit că aceştia erau branşaţi la o reţea ilegală. „Întrucât urmează să implementăm Programul Operaţional Sectorial de Mediu (2014 - 2020), intenţionăm ca prin recensământul abonaţilor să rezolvăm cât mai multe dintre aceste situaţii. Campania va aduce beneficii evidente clienţilor, putându-se interveni cu promptitudine în cazul unor disfuncţionalităţi ce ar putea conduce la lipsa apei potabile către abonaţi“, a spus Oprea.

DATELE, INTRODUSE ÎN SISTEMUL GIS Datele tehnice culese din teren, de la nivelul reţelelor secundare de distribuţie, vor fi introduse în sistemul GIS (sistemul informatic / baza de date electronică). Pe lângă inventarierea tehnică a reţelelor secundare, se va face şi o verificare a branşamentelor / racordurilor, căminelor apometrice şi a aparatelor de măsură. Totodată, echipele RAJA vor face şi o inventariere a abonaţilor contractuali, urmărind corectitudinea datelor înscrise în contractele de furnizare-prestare servicii de alimentare cu apă şi canalizare. „Pentru derularea acestei campanii în bune condiţii, facem un apel către toţi abonaţii să ne asigure accesul şi să ne pună la dispoziţie toate datele legate de funcţionarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare“, au spus reprezentanţii RAJA. SC RAJA SA a mai derulat şi în 2005 o astfel de campanie.

Taguri articol


12