Românii ar vrea să bea bere, pe litoral, cu Mihaela Rădulescu şi cu Hagi

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Românii ar vrea să bea bere, pe litoral, cu Mihaela Rădulescu şi cu Hagi

Monden 12 Septembrie 2007 / 00:00 696 accesări

Majoritatea românilor consideră că un sejur la mare fără să consume bere este „anost”, iar vedetele cu care ar savura cu plăcere o bere sînt Mihaela Rădulescu, Gheorghe Hagi sau Teo Trandafir. Potrivit unui sondaj, realizat în luna august, de Asociaţia „Berarii României”, românii consideră că litoralul şi berea sînt de nedespărţit. Astfel, peste 93% dintre români au declarat că nu concep să petreacă un sejur la mare fără să consume bere. În concepţia lor, litoralul fără bere ar fi „anost”, „fără farmec”, „plictisitor” sau „ca nunta fără lăutari”. Dintre activităţile de pe litoral asociate cu consumul de bere, peste două treimi dintre turişti au optat pentru berea pe plajă, restul declarîndu-se pentru petrecerea timpului la o terasă cu familia sau cu prietenii. Senzaţiile care se asociază cel mai bine consumului de bere pe litoral sînt cele de „răcorire” (45%) şi de „distracţie şi voie bună” (43%).

Dacă ar avea posibilitatea să împartă o bere la mare împreună cu vedeta preferată, majoritatea românilor optează pentru Mihaela Rădulescu şi Gheorghe Hagi. În topul preferinţelor se mai regăsesc Andreea Marin Bănică, Teo Trandafir, Adrian Mutu sau Ştefan Bănică junior. Iar dacă ar savura o bere cu vedeta preferată, subiectele de discuţie ar fi, în cazul bărbaţilor, evoluţia profesională ca reţetă de succes, iar în cazul femeilor, domeniile în care aceasta activează, corelate cu detalii despre viaţa familială.

Sodajul mai arată că, deşi berea reprezintă un ingredient nelipsit de pe litoral, românii dovedesc că beau cu responsabilitate. Astfel, 95% dintre români nu ar consuma bere dacă intenţionează să conducă o maşină, iar alte situaţii în care nu ar consuma alcool ar fi supravegherea copiilor, înotul în larg, distracţiile extreme şi sarcina, în cazul femeilor.

Sondajul a fost realizat de Asociaţia „Berarii României”, în perioada 25-28 august, pe un eşantion reprezentativ de 407 persoane. Asociaţia „Berarii României” a fost fondată în decembrie 2004 şi reprezintă peste 70% din piaţa berii din România. Din asociaţie fac parte Heineken România, InBev România, United Romanian Breweries Bereprod şi Ursus Breweries, producători care au investit, pînă în prezent, peste 550 de milioane de euro în România şi au contribuit cu peste 200 de milioane de euro la bugetul de stat, în 2006.

Taguri articol


12