”Financial Times” se concentrează pe conţinutul online

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

”Financial Times” se concentrează pe conţinutul online

Monden 12 Octombrie 2013 / 00:00 307 accesări

Publicaţia ”Financial Times” şi-a anunţat intenţia de a publica o ediţie tipărită unică pe zi, valabilă în toată regiunile unde este distribuit acest ziar cu specific economic, pentru a se putea concentra mai bine asupra conţinuturilor sale online. ”Proiectul nostru este de a lansa o ediţie print unică, pentru toate regiunile, din primul semestru al anului 2014”, a scris redactorul-şef Lionel Barber, într-o notă trimisă miercuri angajaţilor cotidianului economic britanic. Aceasta este consecinţa strategiei publicaţiei de a da prioritate domeniului online, în condiţiile în care abonamentele pentru acest tip de conţinut depăşesc cu 100.000 de unităţi abonamentele pentru ediţia tipărită. Totodată, Lionel Barber spune că aceste modificări vor fi operate în condiţiile în care tot mai mulţi cititori preferă să citească conţinuturile pe computer, tabletă şi telefoane inteligente. Astfel, cotidianul, deţinut de compania Pearson, nu va mai publica multiplele sale ediţii actualizate în funcţie de orarele ţărilor în care apare. În prezent, ”Financial Times” apare în cinci ediţii: SUA, Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Eventualele implicaţii asupra angajaţilor nu vor fi cunoscute decât peste câteva luni. Publicaţia, ale cărei conţinuturi online sunt disponibile numai pe bază de abonament, sărbătoreşte anul acesta 125 de ani de la înfiinţare.

Taguri articol


12