Campanie inedită pentru prevenirea fumatului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Campanie inedită pentru prevenirea fumatului

Sănătate 15 Septembrie 2010 / 00:00 448 accesări

Societatea Română de Pneumologie, alături de Pfizer România, cu sprijinul Asociaţiei Aer Pur şi al Reţelei Europene pentru Prevenirea Fumatului, anunţă lansarea unei campanii de informare pe tema renunţării la fumat prin tratament. Campania se derulează online, pe site-ul www.naepop.ro, dar şi în media. Site-ul prezintă un personaj numit Nae Pop, un om ce se sufocă în apartamentul său în fumul ţigărilor pe care nu încetează să le fumeze. Vizitatorii site-ului îi pot distrage atenţia pentru a-i oferi guri de aer curat prin diferite acţiuni: pornind radioul, deschizând o fereastră sau lăsându-i un mesaj de încurajare. Printr-o abordare nouă în România, iniţiatorii campaniei doresc să aducă în atenţia publică faptul că fumătorii pot scăpa de dependenţa de tutun prin tratament cu sprijinul medicilor, aceasta fiind şi metoda ce ajută organismul să lupte cu efectul lipsei de nicotină.



Ştiri recomandate

12