Iohannis și Macovei, plagiatori?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Gafe de campanie

Iohannis și Macovei, plagiatori?

Politică 02 Octombrie 2014 / 00:00 715 accesări

În ajunul campaniei pentru alegerile prezidențiale, după ce materialele electorale ale candidaților au fost tipărite, acestea au fost luate la puricat de către copywriterii din țară și deja au fost sesizate primele probleme. De exemplu, oamenii de specialitate au arătat că în materialele de campanie ale prezidențiabililor Klaus Iohannis (ACL) și Monica Macovei sunt urme de plagiat. Mai precis, sloganul de campanie al lui Klaus Iohannis pare să fie inspirat dintr-un clip publicitar la bere, difuzat în această perioadă la televizor. „Bucuria lucrului bine făcut”, este sloganul care apare pe afișele ACL, rostit de Iohannis la lansarea candidaturii pentru Cotroceni - „România lucrului bine făcut”. Mai departe, copywriterii atrag atenția asupra Monicăi Macovei, care are probleme cu logo-ul de campanie, acesta fiind aproape identic cu cel al unei platforme online dedicate proaspetelor mame. Jurnalistul de la „Cațavencii“, fost copywriter, Patrick André de Hillerin spune că Macovei ar putea avea de suferit din această cauză. „În cazul logo-ului folosit de Monica Macovei, situația pare mai evidentă și ea ar putea avea de suferit din cauza asta, mai ales că se legitimează ca un luptător anticorupție", a spus Hillerin.

Taguri articol


12