Poşta Română va livra colete către clienţii eMAG, în oficiile proprii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Poşta Română va livra colete către clienţii eMAG, în oficiile proprii

Justiție 16 Iulie 2015 / 00:00 533 accesări

Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a anunţat, ieri, lansarea unei colaborări cu eMAG, prin care operatorul naţional de servicii poştale va livra colete către clienţii retailerului online. Parteneriatul marchează lansarea unui nou serviciu aparţinând Poştei Române - Postcollect - care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ridica produsele comandate dintr-un punct fix, respectiv din unitatea poştală preferată. În faza pilot a proiectului cu eMAG, Poşta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4. Strategia Poştei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN. Toate unităţile vizate - şi, în faza pilot, OP Buzău 7 şi OP Târgovişte 4 - vor avea ghişee dedicate, program extins, seara şi în weekend. „Contractul cu eMAG este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. În acelaşi timp, eMAG este partenerul ideal pentru a implementa un proiect inovator cum este Postcollect. Sperăm ca parteneriatul cu cel mai mare retailer online să confirme capacitatea Poştei Române de a se adapta rapid schimbărilor de pe piaţa serviciilor poştale”, a declarat directorul general Poşta Română, Alexandru Petrescu. Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgovişte 4), Poşta Română va anunţa destinatarii, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poştale prin intermediul unor ghişee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.

Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poşta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poştale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condiţiile depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.

Taguri articol


12