Program de permanenţă la Protecţia Consumatorilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Program de permanenţă la Protecţia Consumatorilor

Politică 23 Decembrie 2006 / 00:00 675 accesări

În perioada sărbătorilor de iarnă, inclusiv în zilele de Crăciun, inspectorii Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (OJPC) Constanţa vor asigura serviciul de permanenţe la sediul instituţiei. Potrivit directorului OJPC Constanţa, Gheorghe Trandafir, consumatorii care consideră că nu le-au fost respectate drepturile pot depune o sesizare fie la sediul oficiului, fie telefonic la numărul 0241/550.550. „În perioada 22 decembrie 2006 – 8 ianuarie 2007, la nivelul OJPC Constanţa va funcţiona o echipă de intervenţie care va soluţiona operativ orice reclamaţie”, a declarat Gheorghe Trandafir. De asemenea, cetăţenii care întîmpină diferite probleme pot depune reclamaţiile şi în format electronic pe web site-ul www.anpc.ro, la link-ul reclamaţii, urmînd ca, în funcţie de domiciliul reclamantului să fie distribuite operativ la oficiul teritorial corespunzător, sau la telefonul consumatorului 0800 080 999.

Taguri articol


12