75% dintre consumatori și-ar vinde datele personale

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

75% dintre consumatori și-ar vinde datele personale

Tehnologie 17 Decembrie 2018 / 17:45 1060 accesări
Deși temerile privind protecția datelor personale sunt în creștere, trei sferturi dintre consumatori sunt gata să le ofere companiilor

Deși temerile privind protecția datelor personale sunt în creștere, trei sferturi dintre consumatori sunt gata să le ofere companiilor

Consumatorii acceptă noile tehnologii dar sunt îngrijoriaţi când vine vorba de încredințarea propriilor date către companii, arată un studiu KPMG - „Aproape jumătate (47%) dintre consumatori sunt mai îngrijorați decât anul trecut. În pofida temerilor tot mai crescute și scandalurilor recente cu privire la datele personale, trei sferturi (75%) dintre ei încă sunt dispuși să ofere companiilor informațiile lor“. Studiul mai arată că un sfert dintre consumatori (24%) nu și-ar comercializa datele; cu toate acestea, este mai probabil ca generația „millennials” (21%) să își ofere datele în schimbul îmbunătățirii experienței și personalizării acesteia, față de generația „baby boomers” (5%). În mod similar, o cincime (19%) din consumatorii generației „millenials” și-ar oferi datele în schimbul îmbunătățirii produselor și serviciilor, în comparație cu generația „baby boomers” (doar 8%). Consumatorii chestionați de KPMG au făcut și un top al sectoarelor de activitate, în funcție de nivelul de încredere. Pe primele trei locuri se află furnizorii de servicii medicale (60%), cei de servicii bancare (59%) și companiile din tehnologie (54%), iar pe ultimele poziții sunt autoritățile publice (37%) și firmele din advertising (26%).

Taguri articol


12