De la nutriționiști: beneficiile consumului de slănină

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
De la nutriționiști: beneficiile consumului de slănină
Culinar 25 Decembrie 2018 / 13:00 786 accesări 0 comentarii

Când cercetările medicale au descoperit acţiunile negative ale produselor alimentare noi, care au încercat să înlocuiască grăsimile tradiţionale, specialiştii şi-au îndreptat atenţia către slănină, un aliment fără E-uri, coloranţi şi conservanţi, scrie realitatea.net. Şi au primit răspuns la întrebarea: de ce strămoşii noştri au fost sănătoşi şi puternici? Ei bine, s-a dovedit că slănina întăreşte siste­mul imunitar. Această calitate se datorează acidului ara­hi­donic, care favorizează scăderea coleste­ro­lului, îmbu­nătăţeşte funcţiile de protecţie ale organis­mului şi, de ase­menea, este necesar pentru producerea compuşilor chimici responsabili pentru răspunsurile imu­ne şi reacţiile inflamatorii.

* Cantităţi mici de grăsime sunt de folos pentru inima şi vasele de sânge, reglementează contracţiile musculare ale organelor interne, inclusiv ale muşchiului cardiac, şi sprijină tonusul vascular.

* Fumătorii au, de asemenea, un beneficiu dacă mănâncă puţină slănină, datorită faptului că ea conţine seleniu. Acest microelement întăreşte sistemul imunitar şi previne oxidarea în organism. Astfel, pagubele produse de ţigări se reduc parţial.

* Slănina încetineşte şi intoxicarea alcoolică, prin acoperirea pereţilor stomacului cu grăsime şi crearea pansamentului gastric, care previne absorbţia rapidă de al­cool din stomac. Alcoolul trece mai departe în intestin, unde, totuşi, va fi absorbit, dar treptat.

Taguri articol
Loading...
loading...

Adaugă comentariul tău





NOTĂ: Te rugăm să comentezi la subiect. Sunt interzise atacurile la persoană, limbajul vulgar sau tendenţios şi postarea materialelor publicitare. Încălcarea acestor norme va fi sancţionată cu ştergerea imediată a comentariului.

Ştiri recomandate

Pagina a fost generata in 0.1993 secunde