Jumbo, Ikea, Cristian Tour şi Fan Curier, sancționate de Protecţia Consumatorilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Ca urmare a numărului mare de reclamaţii Jumbo, Ikea, Cristian Tour şi Fan Curier, sancționate de Protecţia Consumatorilor
Social 03 Septembrie 2019 / 11:53 2250 accesări 0 comentarii
Fan Courier, obligată în urma controlului ANPC să respecte condiţiile generale privind furnizarea serviciilor poştale, respectiv respectarea timpilor de livrare pentru toate tipurile de servicii poştale interne şi internaţionale

Fan Courier, obligată în urma controlului ANPC să respecte condiţiile generale privind furnizarea serviciilor poştale, respectiv respectarea timpilor de livrare pentru toate tipurile de servicii poştale interne şi internaţionale

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a sancţionat contravenţional cu avertisment operatorii economici Evolution Prest Systems SRL (Evomag), Studio Moderna SA, Jumbo E.C.R. SRL, Ikea Romania SA, Cristian 76 Tour SRL şi Fan Curier Express SRL pentru întârzierea livrării coletelor.

Ca urmare a numărului mare de reclamaţii înregistrate la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a sancţionat contravenţional cu avertisment operatorii economici Evolution Prest Systems SRL (Evomag), Studio Moderna SA, Jumbo E.C.R. SRL, Ikea Romania SA, Cristian 76 Tour SRL şi Fan Curier Express SRL, potrivit unui anunţ postat pe site-ul Autorităţii de către Biroul de Presă.

Abateriile constatate au vizat printre altele şi nerespectarea termenelor privind livrare produselor, a montării aparatelor de aer condiţionat, aducerea la conformitate a produselor aflate în perioadă de garanţie, întarzierea livrării coletelor, refuzul dreptului de denunţare a contractului în 14 zile (conform OUG34/2014), precum şi nerespectarea termenelor de restituire a contravalorii pachetelor de servicii turistice asumate prin contract.

Actiunea de control se încadreaza în practica unitară la nivel naţional pe care ANPC a demarat-o pentru a veni în sprijinul consumatorilor cu o soluţionare cât mai rapidă a sesizărilor, iar în cadrul acesteia au fost stabilite regulit precum: termenul de răspuns la sesizare va fi de maxim 48 ore; termenul de livrare al produselor va fi de maxim 15 zile de la data achiziţionării iar termenul de montaj al aparatelor de aer condiţionat este de maxim 7 zile de la datata achitării serviciului; toate termenele angajate de operatorul economic anunţate pe site cât şi spaţiul de vânzare al punctelor de lucru vor fi respectate şi operatorul economic va întreprinde toate demersurile pentru aducerea la îndeplinire a celor menţionate anterior.

De asemenea se va respecta termenele de restituire a contravalorii pachetelor de servicii turistice asumate prin contract cât şi condiţiile generale privind furnizarea serviciilor poştale, respectiv respectarea timpilor de livrare pentru toate tipurile de servicii poştale interne şi internaţionale, inclusiv termenele de returnare a contravalorii trimiterilor poştale catre expeditor (sumele colectate de la destinatar).

Loading...

Adaugă comentariul tău





NOTĂ: Te rugăm să comentezi la subiect. Sunt interzise atacurile la persoană, limbajul vulgar sau tendenţios şi postarea materialelor publicitare. Încălcarea acestor norme va fi sancţionată cu ştergerea imediată a comentariului.

Ştiri recomandate

Pagina a fost generata in 0.2354 secunde