Serviciu nou la BCR Asigurări

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Serviciu nou la BCR Asigurări

Economie 14 Octombrie 2008 / 00:00 454 accesări

BCR Asigurări a inaugurat ieri un serviciu specializat pentru reducerea timpului de aşteptare şi simplificarea procedurilor de avizare a daunelor, dar şi a programării în vederea efectuării constatărilor, indiferent de locul în care s-a produs evenimentul. Serviciul de Call Center va funcţiona cu ajutorul unui soft pe baza căruia se vor face programările clienţilor în vederea efectuării constatării de daună. Softul permite cunoaşterea exactă a disponibilităţii orare a fiecărui inspector de daune, astfel încît să se evite aşteptarea sau suprapunerea programărilor şi, astfel, nemulţumirea clienţilor. Pentru început, serviciul este disponibil pentru constatări în judeţele Arad, Argeş, Dolj şi Neamţ.



Ştiri recomandate

12