Ștampila, eliminată din administrația publică

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Mai puțină birocrație

Ștampila, eliminată din administrația publică

Administrație 11 Septembrie 2019 / 18:55 2043 accesări

Camera Deputaţilor a votat miercuri, în calitate de for decizional, proiectul de lege privind eliminarea ştampilei din administraţia publică. Iniţiativa prevede că instituţiile administraţiei publice nu vor mai fi obligate să utilizeze ştampila în relaţia cu cetăţenii sau cu alte instituţii. Camera Deputaţilor a adoptat iniţiativa legislativă care prevede că instituţiile publice nu vor mai fi obligate să utilizeze ştampila în relaţia cu cetăţenii sau cu alte instituţii, cu 207 voturi "pentru", 1 vot împotrivă şi 58 de abţineri. „Marele merit al noii legi este că ea creează premisele digitalizării şi simplificării birocraţiei. Practic, nicio primărie şi niciun minister nu vor mai putea să refuze trimiterea şi primirea documentelor în format digital, cu semnătură electronică. Asta înseamnă că oamenii nu vor mai fi purtaţi pe drumuri ca să plimbe hârtii între instituţii. Înseamnă că nu vor mai sta la coadă la ghişeu, ci vor putea trimite şi primi documente pe email, înseamnă că interacţiunea cu administraţia va fi mai simplă şi mai eficientă. Evident, lucrurile nu se vor întâmpla de pe o zi pe alta. (...) Am eliminat practic ultima reminiscenţă a birocraţiei de tip medieval ce se practică încă în România”,a declarat senatorul Cristian Ghica. Proiectul de lege a fost adoptat de Senat pe 7 noiembrie 2018, iar miercuri, decizional de către Camera Deputaţilor, urmând să fie trimis preşedintelui Klaus Iohannis spre promulgare.



Ştiri recomandate

12