Vanghelie: “Vom avea o campanie de învingători şi ne vom opri doar la Cotroceni”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Vanghelie: “Vom avea o campanie de învingători şi ne vom opri doar la Cotroceni”

Politică 04 Mai 2009 / 00:00 410 accesări

Aproximativ 1.200 de social-democraţi din cele şase sectoare ale capitalei s-au deplasat, sîmbătă, la Braşov, împreună cu liderul PSD Bucureşti, Marian Vanghelie, pentru a pune bazele viitoarei campanii electorale şi a stabili strategia de susţinere a candidatului la Preşedinţie, Mircea Geoană. Marele absent al întîlnirii a fost preşedintele PSD, Mircea Geoană. Vanghelie şi-a început discursul cu sloganuri anti-Băsescu: “De la Bucureşti, la Cluj, totul va fi roşu. Băsescu e pe ducă, coboră în sondaje vertiginos. Sîntem aproximativ egali şi o să-i batem”. Primarul Sectorului 5 a spus că în campanie se va axa, în principal, pe specularea punctelor slabe ale preşedintelui Băsescu şi va sublinia aspectele negative ale acestuia: “Vom avea o campanie de învingători şi ne vom opri doar la Cotroceni. Vom scoate în evidenţă părţile slabe ale lui Băsescu, vom spune unde a greşit şi cum e perceput de români, subliniind lucrurile negative. Dorim să trimitem speranţă şi încredere. Începînd de la administraţiile publice şi pînă la Parlamentul European, trebuie să avem profesionişti care să ştie ce au de făcut”. La intrarea în sala de şedinţe, fiecare membru PSD Bucureşti a primit, pe lîngă obligatoriul tricou roşu, mai multe materiale de studiu pentru viitoarea campanie, constînd în cinci ghiduri de membru: “Ghidul reprezentantului PSD în secţia de votare”, “Compendiu juridic”, “Curs de comunicare”, “Ghid legislativ” şi “Procedura pentru ziua votului”. Deoarece sala de şedinţe a hotelului gazdă s-a dovedit neîncăpătoare, organizatorii au aranjat cîteva zeci de scaune şi pe holul hotelului, în afara sălii unde au fost amplasate şi două ecrane mari pentru ca cei rămaşi pe afară să poată vedea ce se întîmplă în sală. La şedinţa social-democraţilor bucureşteni s-a făcut o prezentare sociologică, s-a încercat stabilirea strategiei de campanie, precum şi alegerea unui slogan din cele zece propuneri existente.



12