Bătaie în tranșee pentru clienții Domo

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Bătaie în tranșee pentru clienții Domo

Economie 17 Noiembrie 2015 / 17:37 733 accesări

Retailerului electro-IT Domo îi va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei, în online, după închiderea magazinelor fizice, iar pentru preluarea clienţilor companiei s-a dus o bătaie în tranşee între competitori, a declarat managerul general al eMag, Iulian Stanciu - „În offline, însă, ar trebui să pui un magazin cât de cât în aria clientului, în timp ce online i te poți adresa de oriunde şi îl poţi convinge. Dacă într-un oraş mai mic se închide magazinul, atunci îi spui să vină online, că ești la 24 de ore distanţă de el“. Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice, pentru a rămâne cu operaţiuni doar online. O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă companiei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani. Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unul online.

Taguri articol


12