Isteria reducerilor de iarnă umple retailerii de bani

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Creștere cu 30% a vânzărilor

Isteria reducerilor de iarnă umple retailerii de bani

Economie 30 Ianuarie 2017 / 16:49 523 accesări
Hainele și încălțămintea de iarnă se vând, în această perioadă, la prețuri chiar și cu 70% mai mici

Hainele și încălțămintea de iarnă se vând, în această perioadă, la prețuri chiar și cu 70% mai mici

Marile lanțuri de magazine se așteaptă la o creștere importantă a vânzărilor, în perioada reducerilor de iarnă. Chiar dacă unii retaileri nu dau cifre, informațiile de la Ministerul Finanțelor indică profituri de milioane de euro în România (și pierderi în Occident, ca fapt divers - n.r.). Lanidor, spre exemplu, cel mai mare retailer portughez de haine pentru femei, care a intrat recent în România, printr-o franciză deţinută de QAZ Fashion Retail, estimează o creștere cu 30% a vânzărilor, în perioada discounturilor - „Produsele cărora li se aplică cea mai mare reducere, de 70%, sunt cele de iarnă, respectiv pulovere, geci, paltoane, mânuși, căciuli și cizme. Preconizăm că peste 40% dintre articole vor fi vândute în primele două săptămâni din campanie“. Și C&A se așteaptă la încasări mai mari în această perioadă, potrivit spuselor lui Thorsten Rolfes, oficial al C&A Europe. Potrivit datelor MFP, afacerile C&A Moda Retail SRL sunt în creștere - profit de 11,9 milioane lei în 2014 și de 22,5 milioane lei în 2015. Pe de altă parte, compania a anunțat că va închide mai multe magazine din Spania și Portugalia, din cauza pierderilor repetate. Și afacerile H&M România (încă) dau cu plus - profit de 13,78 milioane lei în 2015, în scădere de la 23,91 milioane lei în 2014.

Taguri articol


12