Povestea unui site de succes care promovează turismul românesc. „AmFostAcolo”, în emisiunea „ASTA-I VIAŢA!”, la Neptun TV

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Povestea unui site de succes care promovează turismul românesc. „AmFostAcolo”, în emisiunea „ASTA-I VIAŢA!”, la Neptun TV

Cultură 19 Iunie 2014 / 16:00 211 accesări

Site-urile şi blogurile de călătorii au devenit consilierul şi prietenul de vacanţă al multor români, pe modelul „Trip Advisor”, care deţine supremaţia şi stabileşte destinaţiile mondiale ale anului în turism (vezi detronarea Parisului de către Istanbul). Dacă înainte, alegerea destinației de vacanță însemna deseori multe, foarte multe ore "cheltuite" pe net pentru a afla detalii despre hoteluri, telefoane și multă alergătură prin oraș, vizitând diverse agenții - adică foarte mult timp și, câteodată, nervi irosiți, site-uri precum “AmFostAcolo”, propun o soluție diferită, simplă și eficientă, garanție a unei vacanțe reuşite. La fel ca „Trip Advisor” și ei premiază hoteluri, destinații, cum e cazul astăzi, la Mamaia, unde unitățile de cazare de pe litoralul romanesc și din Delta Dunării, au primit recomandări pozitive și note foarte bune din partea utilizatorilor acestui site, pentru anul 2014. Recomandări, ponturile verii, sfaturi despre cum alegem hotelul, restaurantele, rutele cele mai scurte şi chiar obiectivele turistice de vizitat...despre toate acestea ne povestește la “ASTA-I VIAȚA!”, managerul www.AmFostAcolo.ro, Cornel Bociort. Ne spune povestea unui site de succes, care promovează turismul românesc.

Taguri articol


12
Pagina a fost generata in 0.1344 secunde