Bancpost avertizează clienţii asupra unei tentative de furt de date prin Internet

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Bancpost avertizează clienţii asupra unei tentative de furt de date prin Internet

Economie 10 Mai 2007 / 00:00 657 accesări

Bancpost avertizează clienţii săi să nu dezvăluie datele personale, cum ar fi parola, numărul cardului, codul PIN, după ce instituţia de credit s-a confruntat cu tentative de fraudă cu mesaje transmise prin poşta electronică, metodă cunoscută sub denumirea de "phishing". “Clienţii Bancpost au fost supuşi, ieri, unei tentative de fraudă prin e-mail”, se arată într-un comunicat al băncii.

"Bancpost reaminteşte clienţilor că banca nu trimite niciodată e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicită accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la aplicaţia F@stbanking, ori pentru a le cere informaţii referitoare la nume de utilizator, parola, serie Digipass sau cod PIN Digipass, număr card, PIN card sau data expirării acestuia", se spune în comunicat. Banca avertizează că, deşi site-ul care a făcut obiectul acestui incident a fost închis, există posibilitatea ca tentativa de fraudare să se repete în zilele următoare. Bancpost avea la finele lunii martie active de 2,4 miliarde de euro, în urcare cu 4,3% faţă de nivelul din decembrie 2006.



Ştiri recomandate

12