Comerţul modern, în ascensiune

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Comerţul modern, în ascensiune

Economie 28 Februarie 2008 / 00:00 458 accesări

Retailul modern, din reţelele de tip supermarket, hipermarket şi cash&carry şi discount, a crescut anul trecut la 39% din comerţul realizat în România, faţă de ponderea de 33% consemnată în 2006. Creşterea cu 6 procente indică fapul că acest tip de comerţ modern se află în faza de ascensiune în ţara noastră, are potenţial de dezvoltare şi va atinge maturitatea în anul 2012, potrivit datelor preliminare ale firmei de cercetare GfK. În cursul acestuia an, mai multe reţele de retail intrate puternic pe piaţa de vînzări din România şi apreciate de consumatori au anunţat că vor trece la operaţiunea de rebranding a numeroase supermarketuri din ţară. Scopul este ridicarea calităţii actului de comerţ şi mulţumirea într-un grad cît mai sporit a clienţilor.



Ştiri recomandate

12