Cum au ajuns Constanța și Varna să se promoveze reciproc

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cum au ajuns Constanța și Varna să se promoveze reciproc
Turism 26 Noiembrie 2015 / 19:36 731 accesări 0 comentarii

Atragerea turiștilor presupune mai mult decât promovarea zonelor turistice. Investițiile în modernizarea unor obiective importante cântăresc foarte mult în eforturile de a dezvolta turismul în regiunea Mării Negre. Acestea sunt doar două dintre concluziile workshop-ului „Promovarea turismului în zona transfrontalieră Constanţa - Varna”, care a avut loc joi, la Complexul Muzeal de Științe ale Naturii (CMSN). La eveniment au participat specialişti din domeniul turismului, tour-operatori din zona Constanţa - Varna și cercetători în domeniul științelor naturii. Evenimentul a fost organizat în cadrul proiectului „DELPHI”, derulat de CMSN în colaborare cu Acvariul din Varna. Prin intermediul acestui proiect au fost înlocuite sistemele de filtrare a apei de la Delfinariul Constanța și de la Acvariul din Varna, cu unele de ultimă generație. Totodată, se urmărește crearea unui pachet turistic comun, care să atragă mai mulți vizitatori la cele două obiective modernizate prin acest proiect.

Citește și:

Cum înveți să fii turist ecologist?

Circuite turistice la Marea Neagră, idei creative greu de pus în practică

Din aceeaşi secţiune Ale aceluiaşi autor Ştiri similare
Vezi mai multe ştiri


Pagina a fost generata in 0.1588 secunde