Hotelieri răsplătiţi de turişti

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Premii pentru unităţile de cazare de pe litoral

Hotelieri răsplătiţi de turişti

Justiție 17 Septembrie 2012 / 00:00 623 accesări

Zeci de administratori şi proprietari de hoteluri şi pensiuni de pe litoral au asistat, sâmbătă, la festivitatea de înmânare a recomandărilor AmFostAcolo.ro (AFA) pentru sezonul 2013. Înfiinţat în 2008, AmFostAcolo.ro este cel mai mare site de impresii turistice din România. Pe baza miilor de impresii şi recomandări din diverse destinaţii de pe litoral şi din Delta Dunării postate pe site de turiştii români, reprezentanţii AFA au selectat cele mai apreciate hoteluri şi pensiuni, care au fost recompensate pentru serviciile oferite vizitatorilor. „Aceste premii nu trebuie văzute ca un clasament al valorilor, impresiile postate pe AFA urmărind strict satisfacţia clientului”, a declarat fondatorul AFA, Cornel Bociort. Evenimentul de sâmbătă, organizat în parteneriat cu Asociaţia Litoral - Delta Dunării şi Radio Vacanţa, a recompensat 44 de hoteluri şi pensiuni (cinci din Delta Dunării şi 39 din staţiunile de pe litoralul românesc). În selectarea premianţilor s-a ţinut seama de două criterii: părerile exprimate de AFA să fie reprezentative şi actuale (nu au fost luate în calcul unităţile cu doar 1-2 recomandări sau cu recomandări din anii trecuţi) şi gradul de recomandare general să fie de minimum 85%. „Recomandările postate de turişti pe site-ul AFA reprezintă cel mai bun audit pe care îl pot primi hotelierii”, a declarat preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) România, totodată şi preşedintele Asociaţiei Litoral, Corina Martin. La rândul lui, preşedintele ANAT Sud-Est, Aurelian Marin, a declarat că recomandările AFA reprezintă un instrument foarte bun atât pentru furnizorii de servicii, cât şi pentru agenţiile de turism.

FEEDBACK DIN PARTEA TURIŞTILOR „Pentru noi, recomandările primite din partea turiştilor ne ajută să ne dăm seama dacă serviciile pe care le oferim sunt de calitate şi dacă investiţiile făcute sunt apreciate de clienţi. Este o onoare să ne numărăm printre premianţi şi vom face tot posibilul ca şi de acum înainte să oferim acelaşi grad de satisfacere clienţilor noştri”, a declarat directorul comercial al Hotelului Vera din Eforie Nord, Dana David, unul din premianţii de sâmbătă. O altă unitate care s-a bucurat de aprecierea celor veniţi la malul mării este Vila „Elena”, tot din Eforie Nord. „Este un premiu care ne onorează şi ne obligă să continuăm să oferim servicii de calitate celor care ne trec pragul. Pentru sezonul viitor, ne dorim o colaborare mai strânsă cu autorităţile locale, ne dorim o staţiune curată (mulţi turişti ni s-au plâns că în staţiune este mizerie) şi ne mai dorim să se rezolve şi problema câinilor comunitari. Fără rezolvarea acestor aspecte, turiştii riscă să ne părăsească, indiferent cât de bune sunt serviciile unităţilor de cazare”, a spus proprietarul Vilei „Elena”, Monica Rucăreanu. Pe viitor, pe lângă secţiunile adresate turiştilor, AFA îşi propune să dezvolte şi o secţiune dedicată hotelierilor, unde aceştia să poată „nota” comportamentul acelor turişti pentru care comportamentul civilizat reprezintă o necunoscută.



12