Prima agenție bancară științifico-fantastică, deschisă în București

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Prima agenție bancară științifico-fantastică, deschisă în București

Economie 27 Ianuarie 2016 / 15:42 513 accesări

BCR a deschis o primă agenție cu concept digital, în care tehnologia modernă și interactivă joacă rolul principal

BCR a deschis o primă agenție cu concept digital, în care tehnologia modernă și interactivă joacă rolul principal

BCR, cea mai mare bancă din România după active, vrea să deschidă câte zece unităţi pe an, în următorii ani. Unele dintre noile agenții vor fi cu concept digital, prima de acest fel fiind inaugurată miercuri în București, în Piața Victoriei. Clienţii au la dispoziţie, pe lângă consilieri, mai multe echipamente multifuncţionale - masa cu ecran interactiv acordă asistență prin simulatoare de produse și servicii bancare, iar iDesk-ul este un ecran informativ prin care clientul participă în mod direct, împreună cu consilierul, la identificarea celor mai bune soluții financiare. După terminarea programului agenţiei, clienţii au la dispoziţie un video-consilier. Ce înseamnă asta? Vor sta de vorbă cu un specialist al băncii, printr-o sesiune video live, care permite transmiterea de informații și simulări de calcul direct pe ecran, într-un mod interactiv. Banca se aşteaptă ca tranzacţiile digitale în noua agenţie să crească cu 20 - 30%, atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru alţii care vizitează unitatea. BCR intenţionează să deschidă încă zece unităţi digitale, însă doar o parte dintre ele vor fi inaugurate în acest an, întrucât agenţiile trebuie localizate corect, în centrele oraşelor mari. „Principala barieră este locul în care trebuie să ne poziţionăm. Acesta trebuie să fie foarte aproape de clienţii care au nevoie, respectiv în centrul unui oraş mare, cu o zonă de business“, spune vicepreședintele BCR pentru retail și private banking, Dana Demetrian. La nivel naţional, unul din doi români utilizează internetul. Dintre ei, 70% lucrează cu o bancă, iar 10% dintre cei din urmă utilizează serviciile de internet banking.

Taguri articol


12