RAJDP, bună de plată. Cum vor fi achitate datoriile uriașe?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Adunarea Generală a creditorilor trebuie să aprobe planul de reorganizare

RAJDP, bună de plată. Cum vor fi achitate datoriile uriașe?

Administrație 19 Iulie 2017 / 18:08 2105 accesări

Regia Autonomă Județeană de Drumuri și Poduri (RAJDP) Constanța respiră din nou, după ce până anul trecut a fost în moarte clinică din cauza unor datorii imense, care se ridică la aproape 60 de milioane de lei. Dar, datorită unei reorganizări bine puse la punct, iată că RAJDP este în stare să-și achite, fără niciun ajutor, debitele imense. Cel puțin de asta ne asigură administratorul special al Regiei, Lucian Lungoci. „În 4 august va avea loc Adunarea Generală a creditorilor, unde ar trebui să fie supus aprobării planul de reorganizare pentru plata datoriilor, care se ridică 58 de milioane de lei. Potrivit acestui plan, Regia se angajează să plătească în trei ani, cu o posibilitate de prelungire a termenului de cel mult un an, toate debitele. Cele mai mari sunt către Consiliul Județean Constanța (CJC) și către Agenția Națională de Administrare Fiscală. Spre exemplu, doar către CJC Regia are de achitat 20 de milioane de lei“, a spus administratorul special al Regiei, Lucian Lungoci. În condițiile în care cei aproape 60 de milioane de lei ar trebui achitați înt-un timp foarte scurt, cum poate RAJDP să plătească atâția bani? Administratorul special a spus că situația financiară actuală a Regiei este una foarte bună. „În luna iulie a anului trecut, Regia înregistra o pierdere de peste un milion de lei. Însă, din august și până în decembrie, profitul a fost de 4,5 milioane de lei. În principiu, RAJDP ar putea face un profit anual de 14 milioane de lei, dacă nu și mai mult. Ne bazăm pe faptul că și în acest, lunar, înregistrăm profit“, a punctat Lungoci. Mai mult decât atât, administratorul special al Regiei spune că entitatea este capabilă și de investiții, care să ducă la creșterea profitului.



12
Pagina a fost generata in 0.2154 secunde