SUV-ul X5 „tractează“ vânzările BMW

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

SUV-ul X5 „tractează“ vânzările BMW

Economie 03 Noiembrie 2015 / 14:47 565 accesări

Cel mai mare producător de automobile de lux, Bayerische Motoren Werke (BMW), a raportat marți o creștere surprinzătoare a profitului în trimestrul trei din 2015, datorită majorării cererii pentru SUV-urile X5 și modelele 2-Series și 4-Series, transmite Bloomberg. În perioada iulie - septembrie 2015, profitul operațional al BMW a urcat cu 4,3%, la 2,35 miliarde de euro (2,59 miliarde de dolari), depășind estimările analiștilor, care previzionau un declin la 2,16 miliarde de euro. Veniturile au crescut în trimestrul trei din 2015 cu 14%, la 22,3 miliarde de euro, în timp ce marja profitului operațional a scăzut la 9,1%, de la 9,4% în perioada similară din 2014. Rivalele Mercedes și Audi au raportat marje de 10,5% și, respectiv, 8%. „Rezultatele BMW arată mult mai bine decât ne-am așteptat. Și anul viitor portofoliul de produse al companiei va fi sub presiune, în special din cauza prețurilor“, a declarat analistul de la Commerzbank AG Sascha Gommel. Și în acest an, grupul BMW (mărcile BMW, Mini și Rolls-Royce) se așteaptă la majorarea vânzărilor, după ce în 2014 ele au urcat cu 7,9%, la 2,1 milioane de vehicule. Brandul BMW a vândut un număr-record de automobile anul trecut - 1,81 milioane - datorită creșterii cererii pentru SUV-ul X5, cu 37%, și majorării livrărilor în Europa, cu 6,4%.

Taguri articol
BmwVânzăriProfitGermaniaMercedesAudi


12