Traficul website-ului, ce înțelegem prin acest concept și indicator?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Traficul website-ului, ce înțelegem prin acest concept și indicator?

31 Martie 2021 / 08:23 478 accesări

Traficul website-ului reprezintă cantitatea de vizitatori și vizite (sesiuni) pe care le primește un website. În cuvinte simple, traficul website-ului reprezintă numărul de persoane care vizitează website-ul dvs.

Aici, traficul se referă la utilizatorii care vizitează un website. De exemplu, când vizitați un website, comunicarea care se întâmplă între dispozitivul folosit și serverul website-ului constituie traficul website-ului.

Această valoare este un mod obișnuit de a măsura popularitatea sau eficacitatea oricărui website. Există multe alte valori implicate atunci când se măsoară popularitatea oricărui website. Totuși, traficul website-ului este metrica importantă, deoarece aceasta indică câți utilizatori reali vizitează un anumit website.

Acum, traficul nu înseamnă întotdeauna că este generat doar de utilizatori (ființe umane). Traficul artificial (trafic non-uman) poate fi generat prin utilizarea roboților.

Traficul generat de roboți este util în scopuri de testare, dar pentru a măsura popularitatea unui website, este important să eliminați traficul roboților în timpul măsurării.

De asemenea, pot exista mai multe surse de trafic. Surse importante pot fi traficul direct, traficul organic (adesea cunoscut sub numele de trafic gratuit), din recomandare, din publicitatea cu plată și traficul din social media.

Traficul organic este cea mai populară sursă de trafic pentru majoritatea website-urilor. Este o sursă gratuită și foarte vizată și, dacă este utilizată corect vă poate oferi și profituri bune. Pentru website-urile de comerț electronic și imobiliare, traficul organic este considerat mai valoros.

Acesta din urmă poate fi obținut din poziții de top în rezultatele căutării pe Google. Iar aceste poziții pot fi obținute prin campanii de advertoriale de calitate pentru optimizarea SEO a site-ului. Prin urmare, este necesar să urmărim traficul website-ului pentru a identifica tipul acestuia.

Câțiva termeni importanți legați de traficul website-ului

Mulți oameni cred că vizitatorii, vizualizările și vizitele sunt același lucru. Trebuie să menționăm că această afirmație nu este corectă. Este important să cunoașteți de la început semnificația corectă a tuturor termenilor, astfel încât să puteți verifica corect datele de trafic și să luați decizii în cunoștință de cauză.

Vizualizări de pagină. Ori de câte ori un browser încarcă website-ul dvs., o vizualizare de pagină este înregistrată în Google Analytics. Înseamnă că, chiar dacă un singur utilizator reîncarcă aceeași pagină a website-ului dvs., atunci aceasta ar fi înregistrată ca două pagini afișate.

În cuvinte simple, ori de câte ori codul de urmărire este încărcat în browser, se înregistrează o vizualizare de pagină web. Această valoare ajută la înțelegerea comportamentului utilizatorilor de pe orice website.

Vizite. O vizită este ceva care este înregistrat ori de câte ori cineva vă vizitează website-ul dintr-o sursă de referință. Chiar dacă utilizatorul vizitează mai multe pagini ale website-ului, acesta va fi considerat ca o singură vizită. De aceea, de obicei, numărul de vizualizări de pagină este mai mare decât numărul de vizite.

Sesiuni. O sesiune este perioada în care un utilizator este implicat activ în website-ul dvs. Toate datele de utilizare (Vizualizări ecran, Evenimente etc.) sunt asociate cu o sesiune.

Durata medie a vizitei. Acesta este timpul total petrecut de utilizatori pe website-ul dvs. sau durata medie a unei sesiuni.

Rata de respingere. Procentul sesiunilor cu o singură pagină în care nu a existat nicio interacțiune cu pagina. Este un indicator vital pentru traficul website-ului.

Utilizatori recenți vs utilizatori noi. Un utilizator nou este cineva care nu a mai vizitat website-ul dvs., pe când, un vizitator recurent a vizitat website-ul dvs. în trecut. (Google Analytics folosește cookie-uri pentru a urmări acest lucru).

Cum putem măsura traficul website-ului?

Când cineva vizitează un website, computerul său comunică cu serverul website-ului respectiv. Fiecare website are cel puțin o pagină web și fiecare pagină web este alcătuită din mai multe fișiere diferite. Ori de câte ori fișierele sunt difuzate, se înregistrează un hit.

O singură pagină web poate duce la mai multe accesări, deoarece fiecare pagină web are mai multe fișiere (imagini etc.).

Ori de câte ori un vizitator vizitează un website, este generată cel puțin o vizualizare de pagină, dar pot fi generate mai multe vizualizări de pagină dacă vizitatorul vizitează mai multe pagini într-o singură vizită.

Măsurarea și monitorizarea traficului pe website-uri sunt foarte vitale pentru succesul oricărei afaceri online. Este important, deoarece, analizând statisticile vizitatorilor, este posibil să vedeți performanța website-ului și cum poate fi îmbunătățit.

Studiind rapoartele de trafic ale website-ului, vă puteți optimiza website-ul și puteți oferi cea mai bună experiență posibilă vizitatorilor dvs., maximizând în același timp veniturile. O campanie SEO are mai multe elemente importante, iar rezultatele vor fi pe măsura obiectivelor.

Avantaje ca traficul website-ului să fie mare

Există milioane de website-uri active astăzi pe Internet. Dacă doriți să obțineți rezultate de pe website-urile dvs., cum ar fi clienți potențiali sau vânzări, câștigând mai mulți bani, este foarte important să aveți trafic. O rată ridicată a traficului înseamnă mai mulți clienți potențiali, vânzări sau bani.

Care sunt cele mai importante trei lucruri de care are nevoie un website pentru a avea succes? Trafic, trafic și trafic.

Dacă website-ul dvs. nu are trafic, atunci nu poate supraviețui prea mult timp. Acestea fiind spuse, există multe avantaje de a avea un website cu trafic ridicat.

Mai mult trafic înseamnă mai multe venituri

Traficul vizat sau persoanele care sunt interesate de ceea ce oferiți prin intermediul website-ului dvs. sunt mai predispuse să rămână cu dvs. și/sau afacerea dvs. De asemenea, pot să vă recomande website-ul și către alții.

Mai mult trafic înseamnă mai multă cunoaștere a mărcii și mai multă expunere pentru website-ul dvs.

În afară de a face bani, mai mult trafic pe website, pe termen lung, vă poate permite să vă extindeți afacerea și profiturile afacerii, să contractați mai mulți angajați, să vă creșteți ofertele (produse sau servicii), să deschideți locații noi etc.

Dacă aveți un blog, atunci cu un trafic mai mare puteți obține postări sponsorizate, agenți de publicitate direcți și în final, mai mult profit.

Conversiile, vânzările și traficul sunt corelate. Pur și simplu nu puteți obține mai multe vânzări sau conversii fără trafic, astfel încât, cu trafic mare pe website, conversiile și vânzările cresc corelat.

Gând final de la SeoPower

Cu toate acestea, traficul în sine nu reprezintă o garanție a creșterii vânzărilor sau a unor venituri mai mari. Traficul trebuie să fie interesat de ceea ce vinde website-ul dvs.

Traficul generic nu vă poate aduce nici măcar o mică creștere în câștiguri. 200 de vizitatori vizați sunt mai puternici decât 1000 de vizitatori generici. Deci, încercați întotdeauna să obțineți numai trafic direcționat, indiferent ce metodă de promovare utilizați.

Și, pe final, mai rețineți un aspect important. Rata de conversie crește datorită conținutului valoros și nu ca urmare a unui trafic ridicat. Prin urmare, atunci când efectuați și implementați strategii pe partea de SEO, încercați să aduceți conținut cât mai util în fața vizitatorilor.



Ştiri recomandate

12